Recent Posts

vineri, 15 aprilie 2011

AND THE WINNER IS >>>>>>>


Buna fetelor,

In primul rand, va multumesc pentru aprecieri, si pentru participarea voastra la concurs! :-)
M-am bucurat sa primesc atatea laude (mi-au crescut mai mult cornitele, hihi) si atatea ganduri frumoase si colorate, pentru primavara pe care o asteptam de atata timp!!

Ca si voi, si eu sper sa vina cat mai repede (intr-un final!), sa ne bucuram de razele soarelui mai mult, sa ne bucuram de mirosul proaspat al ierbii fragede, al frunzelor de cires, al tuturor florilor care ne aduc un strop de optimism si veselie in suflet.

Va doresc, dragelor, multa voie buna si sa aveti parte de o Primavara minunata! Sa fie ca un suflet cald, care va inconjoara de tot ce-i mai drag si bun pe lume: iubire vesnica!

Mentionez, mi-a fost extrem de greu sa aleg doar 1 castigatoare. Raspunsurile voastre au fost deosebite. Nu am citit doar comentariile voastre, ci m-am teleportat in mijlocul povestilor voastre despre maci, iepurasi, trandafirasi verzi si proaspeti, rozul fraged de primavara, si "clipocitul" norilor miscatori....

Prin urmare, consultandu-ma cu Apple , am ales castigtoarea setului (cercei, agrafa, pandantiv):

Miuri

Felicitari, draga mea!

Astept un mail de la tine, pe adresa mea alexandrinas.memories@gmail.com , pentru a vorbi detaliile despre livrarea premiului!

Va pup scumpelor, va astept si la urmatorul CONCURS!
Va urma cat de curand posibil.

1 comentarii:

Miuri spunea...

uuu.. ce mmult ma bucur!! Macii sunt ai mei! :D mersi muuult

Related Posts with Thumbnails